Maandelijks betalen voor het gebruik van een product of een aankoop gespreid betalen, klanten vragen er steeds vaker naar!

Kedin biedt bedrijven de mogelijkheid om deze oplossingen aan te bieden aan consumenten.

Kedin scrolldown

Waarom zou ik Kedin
aanbieden aan mijn klanten?

Consumenten willen steeds meer zelf in controle zijn als het gaat om het betalen voor producten of diensten. Een eenmalige uitgave voor een product of dienst komt jouw klant niet altijd goed uit. Een uitgave spreiden binnen een overzichtelijke periode biedt dan uitkomst.

Ook zie je steeds meer dat mensen betalen voor “gebruik” van een product. Denk daarbij bijvoorbeeld aan elektrische fietsen, witgoed en verwarmingsketels etc.

Kedin biedt bedrijven de mogelijkheid om deze oplossingen aan te bieden aan consumenten.

Een ding staat daarbij voorop.

Het bedrijf wordt daarbij altijd direct door ons betaald!

Gebruiksvriendelijk klantportaal op ieder device

Hoe bied ik dit aan mijn klanten aan?

Visie

Kedin visie

Consumenten kiezen zelf de financiële producten die bij hun levensfase of situatie passen. Mensen moeten steeds flexibeler omgaan met verandering in inkomsten en uitgaven. Er wordt een andere invulling gegeven aan arbeid en daarmee ook het inkomen.

Er komt steeds meer aandacht voor de circulaire economie. Gebruik van goederen wordt steeds beter meetbaar. Kedin speelt met product en dienstontwikkeling in op deze verandering in de maatschappij. Self-service wordt daarbij steeds belangrijker.



Contact.

Kedin
Coolsingel 104
3011 AG Rotterdam
✆ +31 (0)88 040 33 44 (ma t/m vr 9:00 tot 17:00)
info@kedin.nl
kedin.nl

Heb je nog vragen?


Naam
E-mail
Telefoon
Reactie

(alle velden zijn verplicht)