Mensen reserveren vaak geen geld voor onverwachte zorgkosten. Kosten voor een huisdier of de tandarts kunnen flink oplopen.

Betaalflexibel van Kedin biedt een oplossing!

Kedin scrolldown

Waarom zou ik Betaalflexibel aanbieden aan mijn klanten?

Een hoge rekening komt vaak op een moment dat het je klant niet goed uitkomt.

Veel behandelingen vallen geheel of gedeeltelijk buiten de vergoeding van de zorgverzekeraar.

Mensen reserveren vaak geen geld voor onverwachte zorgkosten.

Een ding staat daarbij voorop.

Betaalflexibel biedt een verantwoorde oplossing voor meer financiële ruimte!



Hoe biedt ik dit aan mijn klanten aan:

Gebruiksvriendelijk klantportaal op ieder device mogelijk





Wil jij je klanten ook
de mogelijkheid bieden om
zorgfacturen gespreid te betalen?

Vul het formulier hiernaast in en wij nemen snel contact met u op.


Naam praktijk
Naam
E-mail
Telefoon
Toelichting

(alle velden zijn verplicht)

Visie

Kedin visie

Consumenten kiezen zelf de financiële producten die bij hun levensfase of situatie passen. Mensen moeten steeds flexibeler omgaan met verandering in inkomsten en uitgaven. Er wordt een andere invulling gegeven aan arbeid en daarmee ook het inkomen.

Er komt steeds meer aandacht voor de circulaire economie. Gebruik van goederen wordt steeds beter meetbaar. Kedin speelt met product en dienstontwikkeling in op deze verandering in de maatschappij. Self-service wordt daarbij steeds belangrijker.



Contact.

Kedin
Coolsingel 104
3011 AG Rotterdam
✆ +31 (0)88 666 81 00 (ma t/m vr 9:00 tot 17:00)
info@kedin.nl
kedin.nl